January 12th, 2006

layback

And how does that feel, then?

Damn you southerly for wrecking my chance to perv at hot guys climbing! *shakes fist at weather*

Last night my sleep was filled with dreams of an erotic nature. Today there is need of internet entertainment. My mind is a cesspit of filth and debauchery, s'true. I suppose I should be ashamed. I'm not.

*cough*

Aikido stays in one's head remarkably well when one skives off for weeks on end. There was grading. People did better than they thought they did, so there. I don't care if my opinion ain't worth shit, I'll still give it because after a few weeks I'll be right and you know it.

Performance anxiety is crippling. Witness my attempts at poi. Oh, that's right, you haven't. Because of performance anxiety. Hmm.. *stares innocently out window*

It would appear that this year's Burning Man is going to be filled with people I know. Part of me likes this idea (friends are always good, right?), but part of me is thinking this will change my experience and I'm not sure how I feel about that. Is going to some outpost in the desert halfway round the world going to be quite such an extreme if half Wellington goes with me? I don't know.

Going with the flow sounds like a good option. I can lose myself amongst that many people. But you will not find me in the coffee enema tent. You may be surprised where you -would- find me. But anyway...

Yay for free will!

And:

I feel like getting drunk. Those who know me will appreciate how strange this is.
  • Current Music
    Orange Dust - How to dismember a monk